Vyhlášení je tady. Děkujeme všem za úsilí, se kterým jste se vložili do kreativního vymýšlení sloganu a názvu naší „modré bedny“. Dostali jsme od vás přes 1200 návrhů. Dalo nám sice práci si všechny projít, ale musíme se přiznat, že to naše odborná LOKNI porota dělala s chutí a často se u toho velmi bavila.
V kategorii SLOGAN/CLAIM vyhrává 10 000 Kč Táňa Maršálková za slogan „Z lásky filtrovaná“, sice jsme si ho nevybrali, ale velmi nás inspiroval ke sloganu S láskou filtrovaná, který chceme od teď používat úplně všude.
P.S.: S Táňou se spojíme a domluvíme se na předání výhry u nás v kanceláři.
V kategorii názvu zařízení jsme si bohužel nevybrali, a tak zůstáváme u názvu LOKNI.
Rozhodli jsme se ale ještě ocenit skleněnými lahvemi další zajímavé i vtipné slogany, myšlenky, říkačky, rýmy a přesmyčky,
Láhev jako dárek od nás získávají:
- spravce32@……..
- okade2001@…….
- rezac.gjj@…………
- stepa.spilka@…….
- vojtech.hejlek@…..
- petrkes@…………
- leonhol@………..
- pavelcernosek@…….
- n_zuzana@….
- votavaf@…….
- ondrej.mokry@…..
Na předání se s vámi domluvíme prostřednictvím e-mailu.
Gratulujeme vítězce a všem ostatním děkujeme, že jste pustili svou kreativitu na špacír.
Tým LOKNI